2015. január 21., szerda

Könyvajánló

Rejtő Jenő mindenkor, minden problémára. És most már online letölthető a Magyar Elektronikus Könyvtár oldaláról.

Már évekkel ezelőtt kaptam 3 vaskos kötetet a válogatott művekből. Utána találtam az otthoni kis könyves tárban is néhány példányt. Akkortájt bele is lapoztam, de valahogy nem nyerte meg a tetszésemet. Közben több ismerősöm kezében láttam Rejtő Jenő irományokat.

Be kell vallanom, hogy egészen mostanáig halogattam. De kihoztam magammal, 'majd el szeretném olvasni' cimkével elláttam, és csak most, az lakásban a netmentesség miatt előjött átmeneti unatkozás orvoslására előkerült a dobozból.

Azóta a könyv kiolvasott lett, és a tabletem tele a letöltött történetekkel.

Mindenkinek ajánlom. Egy fárasztó munkanap után tökéletes kikapcsolódás. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése